countdown^^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, February 10, 2011

..nda ku tahu feeling ku ini..

ok fine!!
sa sgt2 blur sekarang...
ehem2...(clearing throat)

suda la sa lmbt tdr utk buat keja
(x mnylhkn ini.. sbb 2 tugas saya)
then.. dapat info...
PELBAGAI XTVT ni petang yg sungguh indah
wlpn d waktu paginya 2...
ujan mcm nda mo berenti langsung dr mencurah2

aiyaaaaaaaaaaa....

+ve side of me..
ok la....
1. at least sang kwn bgtau b4 sa pi sorg2 kn??
2. da mnta maap juga...
3. sala sa juga ba x bertanya
4. besal la 2 manusia....

then kc banding dgn ni

-ve side!!
1. astaga!!!!! di kawasan kejiranan yg begitu kicil da x p bgtau sa???
2. SA SUDA SIAP.
3. bikin panas.... suma sa tau last minute...bila sa tnya... 
"plu bantuan??" katanya.. "TIDAK"
4. SAYA KC KORBAN MASA REHAT SAYA (mcm 2 la ba kn seharusnya) TAPI PIKIR LA BA SIKIT URG PUNYA PILING... NIIII

aiyaaaa......
sa rasa...
ni hari la paling sa x tau pa perasaan sa...
sa mo MARAH...???
MANANGIS???
MERADANG???
MO ANTUK KAPALA???
MANASAL???

apa lg????

sa mo mrh tp nda dpt....
mo nangis??? psl apa pla???
meradang??? mukanya buat DERK JE!!
mo antuk kapala?? nda juga la... syg kapala sa ni...
manasal??? pasal apa??? 

ADAKAH SAYA DIPERBODOHKAN???
ATAU SAYA MEMPERBODOHKAN DIRI SAYA SENDIRI???

"entri sa yg ni.... sa buat refleksi dgn diri sa serta merta... "

1. len kali bertanya.... spya x jd budu!! (tp kalo tnya x dlyn.. sala sepa la kunun 2??)
2. terima tugas seadanya....(thats how u'll learn the reality of life!)
3. sabar.. (nsb bek ada utak.. buli guna.. tp 2 kwn.. da pndai guna utak ka 2??)
4.ntah la....

ending: sa tatap BLUR...
merapu tahap dewa suda ni...

No comments: