countdown^^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, March 9, 2011

..jangan lokek ilmu..

wahai guru....
janganlah kita lokek dengan ilmu...
semakin banyak ilmu yang kita kongsikan 
sebenarnya..
semakin banyak ilmu yang kita dapat balik

***************

wow...
impressed ngan cara incik TUAN tegur td..
sikapnya totally berbeza...
dan
sangat berpengalaman dan tidak lokek ilmu

saya perlu betulkan persepsi saya 
supaya...
rajin2 berkongsi ilmu...
[tp agak2 la juga] kn????
*peringatan utk diri saya* hehehe

yg saya tahu sekarang ini...
saya belajar sesuatu yg baru wlpn bnda 2 balik2 suda buat...
mcm PUAN ckp dlu..

"betulkan yang biasa dan biasakan yang betul"

ya..
pernyataan itu sangat betul!!
:):):):)

mcm juga refleksi saya 
[dlm BIG]
pandangla sekeliling...
hayatilah...
pasti ada sesuatu yang akan kamu dapat 
wlpn hari2 kamu nmpk benda yg sama..
^^

tung!! <---- buli pula mo katawa guling2 kalo dpt..
wakakakakka

btw, tq kak mirah:):):):) anda memang pemimpin yang hebat:):)

No comments: