countdown^^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, April 18, 2011

...cikgu rockela.


hahahhahahahha....

baru habis dari tengok teater muzikal...

last suda ni hari...

batch jan 2010..

best wooo...^^

kemudiannya....

*teeeeeet*

bebunyi talipon sa...

cek2....

number baru...

saya: siapa ni?

[dgn penuh kesangsian]

number: ni c bryan dylan ba cikgu...

[oooo budak sk.liau ^^]

saya: oooo... bryan...:D cikgu ingat siapa tadi...

number: cikgu sihat?? bila cikgu balik sarawak??

[agak terharu kot di tanya.. sihat ka x.... tp balik sarawak??]

saya: cikgu baik saja.... ermmm.. cikgu balik sarawak??

number: aiik... ini cikgu bong ka cikgu ROCKELA??

[bong= KPLI Ipgkgu, hah?? Cikgu ROCKELA?? cikgu baru ka?? salah number apa ni budak ni]

saya: salah number kamu ni Bryan, ni cikgu winda...

[suka hati kot menggelarkan diri sendiri cikgu]

number: ooooo.... hah! cikgu la yang saya mau msg... cikgu yang rock macam ella 2....

[ya ampun... suara sa juga yg dia ingat...]

saya: ya ampun... lawa juga nama baru cikgu kan?? cikgu ROCKELA... hahhahah

[amcm CIKGU ROCKELA ??]

number: biasa la cikgu... bryan ba ni....

saya: hahahhaha.. cikgu ingat cikgu baru td....

LOL!!

mo guling-guling katawa ja tidak di panggil cikgu ROCKELA

lawa pula tu nama bila ditingu balik^^

wakakakakkakakaka

tidak pasal-pasal sa pames dengan suara ella masa p Sk.Liau^^



tadaaaa.....

punyaaaaaaaaaala jauh beza...

hohohoho

tp kalo student yang gelar sendiri "ROCK MCM ELLA"

maksudnya, suara sa mimang tahap dewa serak masa 2...
waaaaaaaa...

nasib badan sakit suara masa 2...

smpai di koling juga ya...

semata-mata suara itu...

hawau!!!  

LOL!

papa pun...
tq BRYAN DYLAN...

ingat juga kamu cakap sa...

'kalo msg cikgu.... kasi kenal diri tau.. kalo tidak, nanti cikgu tidak balas..'
cewah..
hahahahha
^^
[trip bz hahhahaha]

>tonitesleepwithBIGsmileandmynewnameCikguROCKELLA<

sekian terima kasih cerita CIKGU ROCKELLA

imcham~~

4 comments:

Miki Aya said...

suara ella ah :) kasi upload video bah 1 kli :)

wynda said...

masa ni pg SBE.... teda pula video... hehhehe

Fane Davis said...

cikgu rockella ah...
jauh ah sampai Sk Liau.saya pun pernah jugak sampai sana buat bagi pendidikan kesihatan sama itu budak2.Nakal2 neh.hihih

wynda said...

fane : saya sampai sana pun sebab aunt saya mengajar sana^^ kalo x... teda la chance kena panggil cikgu ROCKELLA.. :D:D nakal2 2 budak2 sana.. tp last day sana.. syg juga sa mo kc tinggal 2 skola^^