countdown^^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, April 11, 2011

..matured vs immatured..

siapa yang boleh jawab... apa perbezaan orang yang MATURED dan IMMATURED??? contoh-contohnya sekali?? ada sesiapa tolong jawab untuk saya?? sebab saya sendiri dalam PROSES untuk mengenali dua perkara ini. 

wow!! skema ayat!

ermmmmmm....
makin umur menjadi pendek... macam-macam ragam kan??? setuju atau tidak itu terpulang dengan keadaan diri sendiri sebab sa mengarut berdasarkan situasi saya. terima kasih. 

bagi saya, 
MATURED
boleh menyesuaikan diri dengan apa juga keadaan, boleh berfikir dengan matang, bukan CHILDISH!! saya tahu saya di ambang  meninggalkan 19 dan bakal melangkah ke alam dewasa. 

[tau pun saya kan]

saya sendiri masih sot-sot, masih kuat main, tetapi, ada masa SAYA perlu guna akal yang telah TUHAN bagi. selagi ianya berfungsi, silalah gunakannya dengan seelok-eloknya. 

kena tanya pendapat bagi la ba pendapat, apa kes mo sorok-sorok..... manusiakan ada macam-macam kecerdasan intelek... [cewah mentang2 tengah buat asgmnt] LOL!!

ermmmmmmmmmmm...

whateverlah!!

kalo IMMATURED rasanya vise versa ja kot..^^

ermmmm...
sory la melalut.... dan tidak berasas kot....
sudah abis baca...:) 
makasi pounsikou^^

No comments: