countdown^^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, July 31, 2011

..Mr.BabyBoy..

OoOoO
yeah..
walaupun selepas
saya peluk peluk dia
baru mami tau
apa buli buat...



hoho...
Mr.BabyBoy:D:D

hehehehhe
my superduperbeloved BabyBoy

walaupun saya mimang tidak tau pigang
tapi saya tatap mau belajar
madam bilang...
santik ba ni warna...

naaaaa....
hehehehhe

muahxxxx.....
tidak tetidur la  saya ni malam

walaupun terpaksa simpan 
barang-barang lain sana 
gua bawah katil
tepa tepa
yang penting
Mr.BabyBoy 
saya sanang..

hoho
gete!

lolS^^

mood : kucarkacir...
macam cair...
hoho

p/s: mami...
saya tidak kasi men2 juga elaun saya...
jan ko risau^^

God Bless^^

mandak ada suda di bopren sa^^
Laki sa len lagi^^ <-- getex gila^^

6 comments:

ladynia said...

hebat la bah....jeles sa tauu..hahaha

AndreaLiciouse said...

ooo..ada gitar baru oooo

AndreaLiciouse said...

ooo..ada gitar baru oooo

wynda said...

JOV: nnt ko punya jan lupa bg tingu sama kami ba^^

andrea: :D:D gitar ja baru... sa baru mau cuba2 pigang ni... pandai main pun tidak ni^^

Law said...

sa pun mauuuuuuuuu!!!!sa jeles ok...:(

wynda said...

mandak jgn jeles^^ hehehhe