countdown^^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, July 30, 2011

..yeah! my baby is coming back to me^^..

  ya ampun!
gete gila tajuk
hohoho!

sepa yang balik sama sa 2??

**jeng..jeng..jeng..**

cek balik yg ini :)

saya jumpa sepupu incik PInsil saya:)


yang dalam plastik 2 sepupunya
hoho


atas: yang suda terbelah tiga:)
tengah : sepupu baru^^
bawah: adik beradik sama yng tuuna atas^^ tp 0.7 ba^^


0.5,0.5,0.7
kerja gila kan^^
hehehe
kenapa saya talampau obses sama pinsil ini??
hehe
sebab saya sama bisprin saya sana sikul dulu
beli sama2
ada satu kali 2 incik pinsil ilang..
saya sanggup juga pg beli..
mau 6 kali incik pinsil ilang tau...
dan enam kali juga la saya beli

GILA KA??
hehe

mimang saya gila
siap menangis2 lagi kalo ilang
swear!
btl ni^^

ehhehe
lawak pula

terus sepasang 2 incik pinsil 0.5 (RIP) sama incik pinsil 0.7

skrng incik pinsil 0.7 bekenalan sama sepupunya^^
hahahahah

mengerut!!

eeeeh!!!

mengarut^^

hahaha:D:D

mood: hepi2...

p/s: satu kedai tekejut tingu sa lumpat2 kecumilan jumpa sepupu dorng ni^^
hoho

No comments: